Vraag uw online offerte aan!

CAPTCHA image

* Deze velden zijn vereist

Vraag uw online offerte aan!

Vraag een online offerte aan om een beeld te krijgen van de kostprijs van uw project.

  • Vul het formulier hiernaast in, graag zo gedetailleerd mogelijk zodat we een realistische schatting kunnen maken van de kosten. Laat ons weten welke kleding of promotiemateriaal u in gedachten had en vertel ons wat meer over het ontwerp dat bedrukt moet worden.
  • Nadat we uw opgegeven informatie hebben bekeken, ontvangt u binnen de 15 minuten een persoonlijke offerte (Alleen tijdens werkuren en werkdagen).

 


Openingstijden & Contact

Maandag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00

Email: info@garmentprinting.nl

Algemene voorwaarden

Iets wat heel belangrijk is voor Garment Printing is de veiligheid van uw gegevens. Hier kunt u de voorwaarden lezen als u iets aanschaft bij ons.

Prijs:

Alle prijzen op onze website zijn aangegeven in euro’s (€). Prijzen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd, maar we zullen u altijd informeren over eventuele prijswijziging voorafgaand aan de verwerking van uw bestelling. Elke prijsstructuren die te zien zijn op onze website kunnen afwijken indien uw bestelling ‘express delivery’ vereist of op enige wijze op maat gemaakt moet worden. Dit komt doordat voorraden bezorgen kan een stijging van de prijs. U wordt volledig geïnformeerd over uw prijs voordat uw bestelling wordt bevestigd.

Alle levering worden aan een adres in Nederland geleverd. Als u een levering buiten Nederland heeft aangevraagd moet u rekening houden dat u op een later stadium waarschijnlijk meer verzendkosten moet betalen nadat de situatie is geanalyseerd

Betaling voorwaarden:

We accept all major credit and debit cards. You can also pay by BACS or cheque. Orders will not be processed until payment has cleared unless you have an account with us. All card payments over £500 may be subjected to a 2% surcharge.

Wij accepteren alle bekende creditcards en pinpassen. U kunt ook betalen met BACS of cheque. Bestellingen worden niet verwerkt totdat uw betaling compleet is, tenzij u een account bij ons heeft. Alle kaartbetalingen van meer dan €500 worden onderworpen aan een toeslag van 2%.

Bestellingen:

Zodra uw betaling is ontvangen, sturen wij u een visueel bewijs dat u zorgvuldig en goed moet checken voordat we het drukproces kunnen beginnen. Zodra uw visuele bewijs is goedgekeurd beginnen we onmiddellijk met het verwerken van de bestelling en hoewel we proberen annuleringen te vergoeden, kunnen we u dit niet garanderen en kunt u aansprakelijk worden gesteld voor de volledige prijs van de bestelling.

Goedkeuring visuele layout:

Het is veel beter als u ons een visueel sjabloon kunt sturen ter waarborging van de snelheid van de dienstverlening en nauwkeurigheid. Als u deze niet kunt maken dan doen wij dit voor u, u heeft recht op 2 herzieningen/ wijzigingen kosteloos van uw visuele layout. Verdere wijzigingen worden in rekening gebracht en dit kan oplopen tot €10 per revisie. Zodra u de visuele lay-out heeft goedgekeurd is uw beslissing definitief. Extra kosten kunnen in rekening worden gebracht indien u wenst om verdere wijzigingen te maken aan de goedgekeurde ‘visuals’.

Wij zullen niet verdergaan tot u heeft ingestemd met de ‘visuals’, dat meestal wordt verstuurd binnen 24 uur na de betaling.

Illustratie details:

U heeft al een kopie ontvangen van onze artwork richtlijnen. U gaat er mee akkoord dat u deze heeft gelezen en begrepen en dat de illustratie wordt geleverd in overeenstemming met deze richtlijnen. Als u hulp nodig heeft kunt u contact met ons opnemen.

Als de kunstwerk bestanden niet klaar zijn voor het drukproces en dus niet overeenkomen met onze richtlijnen zullen we proberen de illustratie kosteloos te recreëren, of tegen een kleine vergoeding.  Illustratie bestanden die niet aan onze richtlijnen voldoen kunnen alsnog afgedrukt worden, maar de kwaliteit hiervan kan lager zijn dan we zouden willen.

U accepteert de volledige verantwoordelijkheid en u bevestig dat u printklare bestanden heeft verstrekt, dit heeft besproken met ons voorafgaande de betaling, of u gaat akkoord met een kleine vergoeding. Verder willen wij van Garment Printing bevestigen dat wij niet aansprakelijk worden gesteld voor sub-afdrukkwaliteit afwerkingen die zijn ontstaan als gevolg van sub-kwaliteit en non-printklare illustratie bestanden.

U moet specifieke druk formaten aangeven indien nodig. Verzuim hiervan betekent dat we gebruik maken van onze expertise, of drukken op basis van de beperkingen.

U dient Pantone color specifieke verwijzingen aan te geven indien zij van toepassing zijn. Verzuim hiervan betekent dat gebruik maken van onze expertise om optimaal aan te sluiten op de kleuren op het scherm.

Illustratie disclaimer:

Wij drukken de kunstwerken die u ons verstrekt. Wanneer u enige illustraties uploadt of verstuurd via mail geeft u Print This Print That LTD t/a Garment Printing, volledige instemming met het afdrukken van de illustraties of ontwerpen. U bevestigen dat de illustratie van u is, en/of vrij van inbreuk is op het auteursrecht. U accepteert de volledige verantwoordelijkheid bij eventuele schending van auteursrechten, en u zal Print This Print That t/a Garment Printing volledig schadeloosstellen. Door ons een email te sturen of door het uploaden van illustraties, en tegen betaling, stemt u in met deze disclaimer.

Direct to Garment printing – Variantie en staat witte onderlaag:

DTG printing is a relatively new technology and also it is dependent on ‘computer controlled output’.

Artwork files are checked by our print managers for quality purposes, but ultimately a computer machine reads these colours and translates these colours into ink that gets jetted directly into the fabric. (Screen printing can match exact Pantone colours and is controlled by the human eye, as such is ‘human controlled’ not computer controlled).

DTG output is, therefore, subject to variance. This means when printing the same design several times it may not appear as sharp on one garment as another.

Additionally, it may appear different on one garment to another garment due to colours and materials reacting different to the inks. Sometimes, small speckles of white underlay can be seen on dark garments too, this is most often due to sub-quality artwork which we do our best to avoid. You accept the above information and accept a 10% variance and white underlay condition.

DTG-drukwerk is een relatief nieuwe technologie en is afhankelijk van ‘computergestuurde output’.

Illustratie bestanden worden gecontroleerd door onze managers ten behoeve van de kwaliteit, maar uiteindelijk leest een computermachine deze kleuren en vertaalt deze kleuren in inkt wat direct in de stof wordt gespoten. (Zeefdruk kan tippen aan exacte Pantone kleuren en wordt aangestuurd door het menselijk oog als het zodanig ‘human controlled” is en niet aangestuurd door een computer).

DTG-output is derhalve onderworpen aan variantie. Dit betekent dat bij het meerdere keren printen van hetzelfde ontwerp het misschien niet zo scherp is op alle kledingstukken.

Daarnaast het kan er anders uitzien op een kledingstuk dan op een ander kledingstuk wat te wijten is aan de kleuren en materialen die anders reageren op de inkt. Soms zijn er kleine spikkeltjes te zien van de witte onderlaag op donkere kleding, dit is meestal te wijten aan sub-kwaliteit van de illustraties waar wij altijd proberen te vermijden. U accepteert de bovenstaande gegevens en aanvaard de 10% variantie en de staat van de witte onderlaag.

Ink-sublimatie:

Due to the printing process for dye sublimation, it is normal that the print leaves white marks where there are creases. These white marks are commonly found around the armpit area.

Please be aware that a true black can not be achieved with dye sublimation as the T-Shirts can only absorb a certain amount of ink. Therefore, black can often not be as saturated as some other colours and may appear ‘off-black’.

Dye sublimation is primarily suited to all over randomly placed designs, not position specific designs but please contact us if you have any doubts.

Our standard dye sublimation T-Shirts are unisex, lightweight, 100% polyester, and are available in sizes small, medium, large and extra large.

Please consider this when submitting your designs for all over dye sublimation.

Dankzij het printproces voor dye sublimation, is het normaal dat de afdrukken witte plekken achterlaten daar waar er vouwen zitten. Deze witte vlekken worden gewoonlijk rond het okselgedeelte gevonden.

Houd er rekening mee dat een echt zwarte niet kan worden bereikt met dye sublimation doordat de T-Shirts slechts een bepaalde hoeveelheid inkt kunnen absorberen. Daarom kan zwart vaak niet zo verzadigd zijn als sommige andere kleuren en verschijnt ‘off-black’.

Dye sublimation is vooral geschikt voor all over willekeurig geplaatste designs, niet plaats specifieke ontwerpen, maar neem contact met ons op als u twijfelt.

Onze ‘Standard’-dye sublimation T-Shirts zijn unisex, lichte kwaliteit van 100% polyester en zijn leverbaar in de maten small, medium, large en extra large.

Houd hier rekening mee bij het indienen van uw ontwerpen voor alle inkt sublimatie.

Annuleringen:

Annuleringen kunnen worden onderworpen aan een heffing te wijten aan het feit dat er reeds voorraad besteld is, illustraties voorbereid of opnieuw georganiseerde productie van andere opdrachten. Houd er rekening mee dat een minimum van 15% in rekening zal worden gebracht. Dit bestaat uit voorraadaanvulling kosten die door onze groothandelaren in rekening worden gebracht.

Bij de betaling van een bestelling, aanvaardt u deze voorwaarden en bepalingen.

Online bestellen – maten en kleuren:

Houd er rekening mee dat we blanco kleding, kleding en producten bij een groothandel distributeurs bestellen, en daarna pas deze items voorzien van printen en borduursel voor onze klanten. Alle maten en kleuren online getoond aan de catalogi zijn niet onder onze controle en wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor kleurafwijkingen van schermkleuren naar echte product kleuren, noch kunnen wij verantwoordelijk worden gehouden voor problemen met kledingmaten. U bestelt de maten en kleuren op uw eigen risico. We raden aan om samples te bestellen om deze problemen te vermijden.

Klachtenprocedure:

We nemen klachten zeer serieus en we zijn ontevreden als u niet volledig tevreden bent met onze services. Als u een klacht wilt indienen of een herdruk of restitutie, vul dan het contactformulier direct in en stuur ons uw bestelling referentie nummer, e-mailadres en de reden voor uw klacht.

U moet ook foto’s kunnen leveren zodat we uw klacht kunnen begrijpen, zodat we vervolgens de noodzakelijke maatregelen kunnen treffen.

Garment Printing moet worden geïnformeerd over alle zaken binnen 5 dagen na ontvangst van de bestelling.

Houd er rekening mee dat uitvoerrestituties slechts worden overwogen nadat Garment Printing alle gelegenheid heeft gekregen om het probleem met de bestelling te verhelpen.

Drukken/ borduren alleen service – wanneer u ons voorziet van kledingstukken:

Wij bieden u een ‘print/ borduur alleen service’ waarbij u uw kleding apart kunt kopen de en deze vervolgens naar ons verzendt zodat deze kunnen worden aangepast. Wanneer u gebruik maakt van deze service begrijpt u dat de verzending van de kledingstukken op eigen risico is.

Als ze kwijtraken in het proces zijn wij niet aansprakelijk. U moet voor de levering zorgen en eventuele problemen die zich voordoen. Daarnaast raden wij testafdrukken aan om ervoor te zorgen dat de producten geschikt zijn voor de druktechniek die u wenst. Wij letten op onze kwaliteitscontroleproces, maar als u voor uw eigen kleren zorgt en de levering van de producten en er zijn problemen met de afdrukkwaliteit of schade aan de kleding door de printer, die niet gerelateerd zijn aan de afdrukkwaliteit, zullen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de kosten van de kleding/ producten.

U accepteert een 15% knoei tarief waar wij niet verantwoordelijk zijn voor de kosten van milieuschade veroorzaakt door de printen, borduren of het personalisatie proces.

Om de voor- en nadelen van onze print alleen service te weten te komen kunt u de printing services gids lezen.

Met toevoeging, alleen druk service:

Als u zorgt voor de levering van de producten kan zodat deze kunnen worden aangepast, de situatie deadline is onze streeftermijn, dit kunnen we niet garanderen totdat we de producten hebben ontvangen voor inspectie. Bovendien, hoewel zeggen we tijdens de offerte fase dat wij voor de aanpassing kunnen zorgen zijn er soms factoren die wij niet in de hand hebben die een obstakel kunnen vormen, in dit geval zorgen wij voor een annulering en wellicht een restitutie. Wij zullen altijd ons best doen om uw deadlines te halen en uw bestellingen te voltooien naar ons beste vermogen, maar in het geval van druk bestellingen, weet u dat de bestelling kan worden geannuleerd na ontvangst van de goederen en dat het termijn wordt bevestigd wanneer we het fysiek in ontvangst nemen van de goederen voor de specifieke opdracht.

Privacy policy:

Enig contact met Garment Printing vereist dat uw akkoord gaat met ons privacy beleid. Bekijk onze privacy policy page.

Express bestellingen:

Voor bestelling bij levering binnen 5 dagen dient u zich bewust te zijn van de volgende informatie. Wij zullen altijd ons best doen om de deadlines van de klanten tegemoet te, maar soms, in zeldzame gevallen, hebben factoren buiten onze controle invloed op ons vermogen om orders uit te voeren. Voorraadniveaus, groothandelaars verzending fouten en levering kunnen er problemen optreden, die factoren buiten onze controle. In het geval van zulke gelegenheden moeten we soms beslissingen nemen namens onze klanten om ervoor te zorgen dat we altijd alles in het werk stellen om de orde te voltooien. Dit kan betekenen dat substitutie van kledingmerken en wijzingen van maten of nog betere bezorgkosten waar kosten voor in rekening gebracht kunnen worden.  Wij zullen altijd proberen tijd vrij te maken om goedkeuring te krijgen van onze klanten voor deze veranderingen, maar zoals u weet, is dit niet altijd mogelijk. Bij het aangaan van een bestelling dient u akkoord te gaan met deze voorwaarden en deze in te brengen in het geval van ultieme problemen met bestellingen. Wij vragen dat u de inspanningen waardeert die wij aan uw bestelling besteden bij de bespreking van deze zelden voorkomende scenario’s.

Email en sms privacy communicatiebeleid:

Na het indienen van uw essentiële gegevens of een volledig offerte formulier, zal iemand van ons sales-team contact met u opnemen met een prijs of een aanvraag voor meer informatie, zodat wij uw druk en/of borduurwerk wensen kunnen beoordelen. Wij kunnen u ook e-mails of tekstberichten toesturen in de toekomst over aanbiedingen, promoties of andere bedrijfsgegevens. We zullen uw persoonlijke gegevens nooit met derden delen. Door het indienen van een offerte aanvraag, stemt u in met dit privacy- en communicatiebeleid.